1 Ağustos 2011 Pazartesi

MİMtoloji :)

  1. Dağ hakkında hiç sempatik şeyler düşünmüyorum çünkü hem yükseklik korkum var hemde tembelim...
  2. Valla ne deyim hoş bi taş...böyle kırmızı-yeşil karışık parlak biraz yıpranmış ama bayağı değerli gibi duruyor...Derğerli olmasa zaten benim ne işim var tepede :p
  3. Of of of....ne tatlı yiyor köftehorlar....Ağızlarının tadını da biliyorlar... :)
  4. Tabi ki hiç...Bilirsiniz yabancı filmlerde hep ilk önce şişman ve gözlüklü ölür ki ben o olmak istemem...
  5. Bilmiyorum....!!!! Abuuuu topuk... :)
  6. Para dökülünce Eyvah şimdi ne yapacağım derken Aaa bu benim şanslı günüm deyip dökülen paralrı toplar ve Bunu düşünmek için zamana ihtiyacım var diye söylenerek çantayı kapatır ve son olarakda Tanrı bunu bana bir hediye olarak yolladı diyerek oradan uzaklaşırım :)
  7. Ohhh bee bi an gerçekten cinsiyet değiştirdim sandım salla zaten ben kızlardan hoşlanırım :)
  8. İnan kimse net bir sayı veremez benim yediğim çilek için :)
  9. Ya kusura bakma dayı yaa daha bir ağaç yedik görende bahçeyi bitirdik sanır....
  10. İyi değildi yaa dayı basmış hormonu basmış hormonu... :p

6 yorum:

HobiCafe dedi ki...

Okurken çok eğlendim.Özellikle 6. sorunun cevabına bayıldım :)

tutsak dedi ki...

Harika!!! cevapların yorumlarını bildiğim için be daha fazla gülüyorum şu anda :)

TripCaN dedi ki...

:)) saolun napıyım bende böyleyim :) eğlendiyseniz sevindim :p

tutsak dedi ki...

özellikle 3 sorunun yorumunu okuyunca gülmekten katılacağınıza eminim :)

TripCaN dedi ki...

ee abi ozaman senin tarfa bi zitaret şart desene :)

sünter dedi ki...

6. sorunu cevabi muhtesem:))