14 Eylül 2011 Çarşamba

MIM7.. COCUKLUGUMUZA DONELIM! DEVLETNUR..

·        
·      
    1. Cocuklugumuzda en sevdiginiz oyunlar nelerdi?  abooo oyun mu ya ben oyle yaramaz bir kizdim ki oyun gozummu gorurdu. En sevdigim oyun tabiki yaramazliklar, yoldan gecen motosikletlileri korkutmak, sonrada arkalarindan gulmek  benim gibi afacan arkadaslarla birlikde.
·       
  Okuldan kacmak, hep hep hep yasasin kacmak, kedi kopegi eve doldurmak,  annem elinde sopayla geliyor ,kac kizim kac, siradan oyunlari  pek sevmezdim, ip atlamak celik comlek ,halen bu celik comlegi niye oynardik anlamis degilim.
Yada ipi niye atlardik , ortada kuyu yandan gec bilmem ki niye, oyun isde neyse sonra bakdi ki hayat ben ona ayak uyduramiyorum dedi dur ben sana ayak nasil uydurulurmus gostereyim.

Sonunda gosterdi ve boyle sus pus birsey olduk cikdik.

2. Cocukluk yillarimda hayal meyal bir cok arkadasimi hatirliyorum serpil diye biri vardi hep elbiseleri cok guzeldi kiskaniyormuydum ne bilmem ki aklimda kalmis
Bir arkadasimiz vardi bitli diye kimse oynamiyordu bende banada bit gecsin diye kizin kucagina girecekdim nerdeyse cok severimde biti bocegi, bir arkadasima da asik olmusdum onu hic unutmadim unutamadim

Ama onu bir dahada gormedim, ne yapiyor simdi kimbilir kimle nerde kac yasinda. Bir arkadasim vardi her sabah birlikde giderdik okula ya ben bu kizi bir saat bekletirdim,  ya corabimi arardim ya kemerimi ya ayakkabimi,

Ya yinede bikmazdi her sabah gelirdi canim fedakardi gercekden, bir arkadasim vardi adi Kurtarandi onu hep bir can kurtaran olarak gorurdum hic bir ise yaramadi, bir arkadasim  ayy cok oldu taamm

Ben o eski ben degil tabiki bambaska bir ben oldum.


3. Yeni biriyle tanisdigimda ilk izlenimlerim vallahi soyle bir carpar, sonra toplar, sonra bolerim, bakarim geriye ne kalmis ise yarar bir sey mi diye, yok ya sevmem ben oyle dik dik suzenleri rahatsiz etmem oooooyle gozlerime

Ama ilk icim isindiysa gerisi bosdur, tabi ask konusu baska, ilk basda hic isinmadigin birine sonradan asik olunacagina inanmiyorum,  ask damdan dusmedir nerde ne zaman kime asik olacagini bilmezsin piyango gibi birsey

Tutmasi zordur  herkes assik oldugunu sanir ama yanilir gercek ask sevgiden cok ote birseydir yani hastalikdir eger birini gorup de hasta olduysaniz olumcul, tamam asik oldunuzzz .
·          (ask ya§a, ba§a, guzellige, cirkinlige, yere, mekana bakmaz gelir sizi bulur siz istemesenizde  kurtulusuda yokdur)
·      

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel yazmışsınız.sevgilerimle.