21 Eylül 2011 Çarşamba

MIM8 KELIMELERIN GUCU.. DEVLETNUR

Herseye ragmen belki ulkeme donebilirim, biliyorum cok zor ama belki isde,, yaslanmadan gitmek istiyorum buralardan

cocuklarim  icin en azindan,  herseye ragmen herkesin gozunde berbat yasanilmaz bir ulke olarak gozuksede ulkem ben oraya gitmek istiyorum,  sokaklarinda ezan sesi olsun istiyorum

Bir cesme gormek istiyorum yururken gozume bir cesme ilisse ve basinda cocuklar oynuyor olsa, ustleri baslari belki yirtik ama gulen cocuklar

Yada simitci diye bir ses, bir fon muzigi duymak istiyorum televizyonda ama turkce duymak, parayi terleyerek kazanmak istiyorum evet bunu hissemek istiyorum

Kazandiklarimin cok kiymetli oldugunu bilmek istiyorum, sokaklarda bonjour kelimesinden cok, selam kelimesini duymak, sarilmak istiyorum.

Sabahlari kucaginda sicak somunlar, pide tasiyan cocuklar gormek istiyorum, kopek gezdiren yasli makyajli  kadinlar degil

Yolda sokakda birileri ölurken yaralanirken banane diyip hic birsey olmamis gibi ruhsuz yollarina devam eden insanlar degil

Yurekli ..bunlarla basa cikabilen yurekli insanlar gormek istiyorum, herseye ragmen ben ulkeme donmek istiyorum.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nur inşallah ülkemize dönersin.Tüm herşeye rağmenlerin gerçek olsun.Dileklerin gerçek olsun.Umarım hayatında herşey çok güzel olur.sevgilerimle.