3 Mart 2012 Cumartesi

Mim 13 Mimlendiniz

Benim yarınki planım evimde şöyle kitapla dolu bir gün geçirmek.Sessizlik içinde.Hafif bir müzik eşlik edebilir.Hepimize iyi pazar günü geçirmemizi diliyorum:)
____________________________________________________________________________________

Bugün her pazar yaptığım gibi geç saatte kalktım.Gerçi her gün geç kalkıyorum:) Uykuyu çok seviyorum.Güzel bir kahvaltı ettim ailemle.Sonra günlük ev işleri falan derken planım olan sessizlikte kitap okumaya başladım.Evde annem,babam ve ben olduğumuz için zaten fazla gürültü olmuyor.Salonda başladım kitap okumaya.Kitabımın ismi MS.2150. Tutsak abim sağolsun bana maille yollamıştı.İlk defa e-kitap okudum.Netten okumakta çok iyi oluyormuş.Sürükleyici,heyecanlı bir kitap.Bir başladımmı kitaba sonuna kadar okumak isterim ama ağır ağır,sindire sindire okumak için yavaş okuyorum.Hepinize tavsiye ederim.Daha sonra her zaman yaptığım gibi müzik dinledim.Annemlerle sohbet ettik derken bir baktım akşam oluvermiş.Aniden misafir ya da akrabalarımız gelebilir.Planımı gerçekleştiremeyebilirdim ama olsun o zamanda mutlu olurdum.Sizin nasıl geçti pazarınız? Hepinize güzel bir hafta diliyorum.Bu güzel mim için ve gönderdiği e-kitap için Tutsak abime çok çok teşekkür ediyorum.sevgilerimle.

5 yorum:

tutsak dedi ki...

bEN TEŞEKKÜR EDERİM MİM E VERDİĞİN CEVAP İÇİN DİLERİM O KİTAP YAŞANTINDA OLUMLU ŞEYLERE VESİLE OLUR BENİM OLMUŞTU ÇÜNKİ....

KAMİKAZE dedi ki...

Rica ederim Tutsak abicim.Evet bende de olumlu değişikliklere vesile oluyor.Ufkumu açtı.Çok teşekkür ederim.

crazywomanrosemary dedi ki...

Bloğuma uğramışsınız merhaba deyip bir tanışma mimi bırakıyorum kucağınıza..
zaman zaman Vladimirin derdi ni izliyorum..SON GÜNLERDE GELENLER i mimlediğimden..yeniden hoş gelmişsiniz diyorum..:))

KAMİKAZE dedi ki...

Çok teşekkür ederim sağolun crazywomanrosemary.Hoşbulduk:)
Vladimir arkadaşımın bloğu çok güzel.Her zaman takip etmenizi tavsiye ederim.
Geç yanıt için kusura bakmayın.
Miminizi en kısa zamanda cevaplayacağım.

KAMİKAZE dedi ki...

Şimdi bir daha okuyunca anladım.Sanırım siz Vlademir arkadaşımıza mimi yollamışsınız.Ben de kendi üstüme alınmışım ama bu vesileyle Mimlenenlerin yeni mimi olsun sizin miminiz.Her zaman bekleriz.Takibe aldığınız için teşekkür ederiz.