3 Ağustos 2011 Çarşamba

Mim-2 : Testlerle Bezeli Bir Hayatta Kıvranan Kpss Bozgunu Faninin Cevapları

Photobucket
MiM2-Test1
1- Çok nadir bulunan bir taşı bulmak için dağa tırmanmak üzere yola çıkıyorsunuz.
Dağ hakkında neler düşünüyorsunuz?
*Buna değecek mi?
2- Sonunda aradığınız taşı buldunuz.
Ne tür bir taş ?
*Taşı buluncaya kadarki yorgunluğuma göre değeri değişecektir, çok yorulduysam kuruş dğeri olmasa da manevi olarak trilyonlara denkmiş gibi bile hissedebilirim. Çamöur bile kaplı olsa elmas gibi parıldar gözümde.
3- Bir safari parkındasınız, yolu takip ederek otlakta ilerliyorsunuz. Birden bir dişi ve bir erkek aslanın büyük parçalar halinde çiğ etleri koparıp yediklerini gördünüz.
Ne düşünüyorsunuz?

* Allah belanızı versin, anladık doğa ve kanun gitti bazem gözlü ceylancık bitti çizgili zebracık ahhhh
4- Yıllardır kimsenin ayak basmadığı eski bir binadasınız ve yerin altına doğru inen bir merdiven keşfettiniz.
Aşağıya doğru kaç basamak indiniz?

* Baya çok diklemesine ise 40tan fazla olmasa gerek ama eğim verilmiş dönerek iniliyorsa vardır 100-150.
5- Derken; karanlığın içinden birinin sesini duydunuz.
Bu kişi yavaşça ağlayıp inliyor mu ?
Yoksa sizinle mi konuşuyor?

* İnliyordur kesin illa sıçırtacak altımıza ya Allah korusun.
6- Yolda yürürken kapalı, siyah bir evrak çantası gördünüz. Etrafta kimsecikler yok ve sahibinin adını görmek için çantayı açtığınızda içinden bir tomar para döküldü.
Bu olaya nasıl tepki verirsiniz?
1. Aaa bu benim şanslı günüm
2. Eyvah şimdi ne yapacağım
3. Bunu düşünmek için zamana ihtiyacım var
4. Tanrı bunu bana bir hediye olarak yolladı
* Off neden ben der ve eyvah şimdi ne yapacağım derdim.
7- Külkedisi masalındaki yakışıklı prens, camdan ayakkabınızı çirkin üvey kız kardeşinizin ayağında denerken siz de oradasınız ve ayakkabı üvey kız kardeşinizin ayağına uyuyor.
Bu kötü sürprize nasıl tepki verirsiniz?

* Salak herif aklın olsa kırarsın o ayakkabıyı kaçırısın beni derdim ve cezasını zaten çirkin kardeşle geçirdiği ömür verecek diye rahatlardım. Aptal kocaya hayır, kör kocaya hayır, prens de olsan hayır ... :)

8- Bir çilek bahçesine girdiniz. Çilekleri yemeye başladınız.
Kaç tane çilek yediniz?
* Çok yerin, kokuluysa asla dayanamam belki 20.

9- Çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve bağırmaya başladı.
Kendinizi savunmak için ne dediniz?
* Göz hakkı amca, sevaptır dokunma bana. Zaten kpss vurmuş sen acı be amca.

10- Tüm olanı biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı?

*Süpper, sirke bile balsa çilek ballı bazem:)

Tarih84

Hiç yorum yok: