4 Ağustos 2011 Perşembe

SÜNTER'den MiM2-Test1

Bakalim neler cikacak, bende merak ediyorum dogrusu. Aklima ilk düseni yazacagim

1-Hay ne isim var benim dagda bayirda sanki diye söylenirken bir yandanda bari cok yüksek olmasa diye dua ederim. Hayatimda bir kez daglara ciktim yetti bana:)
 
2-Madem ugruna daga tirmanmisim kocaman zümrüt bir tas olsun. Degeri ise ona ulasmak icin sarfettigim emegi düsünürsem paha bicilmez olur...
.
3-Ödüm kopar ve o anda hic bisicikler düsünemem. Anca burdan nasil sag cikarim hesaplari yaparim

4-Merdivenin son basamagina kadar inerim. Aslinda tirsarim ama merakim üstün gelir.

5-Tek basina karanliktaysa eger inliyordur. Belkide yarali falandir.

6-Eyvah simdi ne yapacagim olur ilk düsüncem.

7-Vay bizi yillardir kandirmislar demek. Hani tek benim ayagima olcakti?

8-Ne bileyim cilek bahcesinde de yediklerimin cetelesini tutacak degilim herhalde. Bulmusum doyuncaya kadar yerim iste

9-Aaa ben bunlari baskasinin bahcesinden mi yedim simdi, caldim yani? Ay yok yemezdim hic bir tane bile. ..Yediysemde bahcenin sahibine hakkini helal et falan derdim kesin.

10-Ben benim olmayan bir seyi yemisim, adam bana bagirip cagirmis, benim aklimda kalir mi hic o cileklerin tadi. Zehir zikkim olmustur valla...

Hiç yorum yok: