17 Nisan 2012 Salı

Mim 14 - BEN OLSAM

1- Yemek olsanız ne olurdunuz?
Yemek olsam bol soslu spagetti olmak isterdim.

2- Bir ay olacak olacak olsanız hangi ay olurdunuz?

Aylardan ağustos olmak geldi aklıma şimdi.

3- Giysi ve ayakkabı olsanız ne olurdunuz?

Giysi olarak siyah renkli abiye olmak isterdim ve altına da topuklu güzel bir ayakkabı.

4-Hangi renk olurdunuz?

Yeşil olurdum sanırım.Huzurun rengi.

5- Bir hayvan olacak olsaydınız ne olurdunuz?

Yunus balığı.

6-Şu anda okumakta olduğunuz kitabın 137.sayfasından bir kaç satır yazar mısınız?

Bir Apaçi Masalı Angutyus kitabından.

İlk buluşmanız gündüz gözüyle olsun.Müze ortamı harikadır.İlginç geliyor.

2 yorum:

DOREMİ dedi ki...

Spagetti,ağustos,yeşil,yunusbalığı ve Bir Apaçi Masalı yanıtlar çok güzeeeel!

ama ama enstrümanı göremedim acaba hangisi olabilir?...:))

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederimm:))Onu unutmuşum.Keman olsun o da çok severim:)sevgiler.