23 Nisan 2012 Pazartesi

MIM 14- BEN OLSAM

1- Yemek olsanız ne olurdunuz?
....Yemek olsam kesinlikle fransız usulü portakallı pekin ördeği olurdum.. :) <umarım bir gün gerçekten yerimde :p >
2-Bir ay olacak olacak olsanız hangi ay olurdunuz?
...Kesinlikle kasım olurdum....
3-Giysi ve ayakkabı olsanız ne olurdunuz?
...Giysi olsam galiba ince çizgili uzun kollu yazlık efil efil bir gömlek olurdum..ayakkabı olarak da bana sandaletten başkası olmak yakışmaz.
4-Hangi renk olurdunuz?
...muhteşem toklukda bir yeşil olmak isterdim :)
5-Bir hayvan olacak olsaydınız ne olurdunuz
...Kuala benim favori hayvanım...okadar zeki olup kafa yapıp okadar uyumak tam bana göre olurdu :p
6- Şu anda okumakta olduğunuz kitabın 137.sayfasından bir kaç satır yazar mısınız? 
...şu sıralr kitap okumayı bırakın nefes alacak vaktim yok :( hayatımın 137.sayfasında ise tam bir bunalım var şuanda...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel yazmışsın Tripcan.Hoşgeldin.

Unknown dedi ki...

:))) saolasın kamicim hoşbulduk :) sen yazdın ben geç kaladım ama artık idare edecez ;)

Adsız dedi ki...

Olsun:)Önemli olan yazmış olman teşekkürler.